De sobra é coñecida a importancia da escola como axente socializador e transmisor de roles, polo que resulta imprenscinble ofertar formación en igualdade ás persoas que se ocupan profesionalmente das tarefas educativas.
O propósito dos foros é promover a construcción dun novo modelo formativo capaz de abranguer por igual, sen connotacións de xénero, ao femenino e ao masculino.
Entre os seus obxectivos figura tamén procurar a reflexión entre o profesorado galego sobre a transmisión de estereotipos de xénero no ámbito escolar e favorecer a toma de conciencia das e dos asistentes como axentes nesta situación discriminatoria, así como presentar investigacións e proxectos que servan de guía para traballar a educación en igualdade e a prevención da violencia de xénero.
Os temas tratados ao longo das trece edicións realizadas foron:
- I foro: Fomento da revisión dos prexuízos, estereotipos, actitudes e comportamentos asumidos como “normalidades” e conducentes a xerar discriminacións de xénero.
- II foro: Incremento da sensibilización do profesorado participante e favorecer a integración das perspectivas de xénero nos PEC.
- III foro: Afondamento sobre a necesidade de continuar avanzando en novas concrecións do valor da igualdade. Favorecemento da reflexión crítica en torno á incidencia do currículo oculto na organización da convivencia escolar.
- IV foro: Favorecemento da revisión, dende a perspectiva de xénero, da formación que se brinda na actualidade a alumnas e alumnos nos diferentes ámbitos curriculares.
- V foro: Construción da identidade persoal e ás diferenzas que os colectivos masculino e feminino adoptan no proceso.
- VI foro: Reflexión sobre como incorporar transversalmente a actividade docente e á dinámica escolar a prevención da violencia de xénero.
- VII foro: Mellorar a situación e a previr situacións discriminatorias para nenas e rapazas pertencentes a culturas que non son as maioritarias no noso contorno.
- VIII foro: ¿Coeduca a escola galega?.
- IX foro: Feminino e masculino. A escola na formación das identidades.
- X foro: Afectos e emocións. A escola na construción da autonomía persoal.
- XI foro: O currículo coeducativo. Aplicacións prácticas.
- XII foro: Por outra mirada: o papel social do ensino e dos medios de comunicación fronte á violencia de xénero
- XIII foro: Orientación, titoría e construción dunha identidade libre de estereotipos
- XIV foro: O papel da escola na construción das identidades masculinas.
- XV foro: Vías de igualdade para estimular o talento dende a escola: Ensinar a emprender, aprender a emprender
- XVI foro. A escola que constrúe emocións.
- XVII foro. Diversidade sexual e convivencia